Labels

Monday, March 25, 2013

Exceldə boş xanaları tapmaq

Salam.Bu dərsimizdə Exceldə iri həcmli materialda boş xanaların tapılmasını öyrənəcəyik.

İlk öncə İngilis dilli Excel üçün izah edək : Misal üçün aşağıdakı şəkildə olan ədədlər qarışıq formada xanalara yazılmışdır
 Burada gördüyümüz kimi bəzi xanalar boşdur.İndisə bir qısa yolla həmin xanaların hamısı görəcəyik.Bunun üçün CTRL+G klavişinə klik edin.Açılan pəncərədən SPECİAL... daxil olun və aşağıdakı şəkildəki kimi Blanks seçib OK edin.
RUS dilli Exceldə də CTRL+G ->Выделить ->пустые ячейки-> OK

Diqqətinizə görə minnətdaram.Növbəti dərslərədək
http://www.facebook.com/OyrenmekVaxtidir

 
 
 

11 comments:

  1. very goooooood ! que muchas bien.... Gracias por explicar... Salud!

    ReplyDelete
  2. Nesimi muellim web sehife yaratmagin yollarini oyrenmek isterdim,zehmet olmasa

    ReplyDelete
  3. Salam Zehra meullime. Bizim sayt kimi bir sayt yoxsa ferqli bir sayt ?

    ReplyDelete
  4. eleke salam muellim,,, Ferqli bir sayt meselen mektebimizin web sehifesini yaratmaq isterdim,,komek etsez sevinerdim,onceden tesekkur

    ReplyDelete
  5. sayt novu coxdur. flash ,html , asp , php ves. birde pulsuz cmsler var. pullu sayt isteyirsinzise gerek hostinginiz ve domeniniz ola. hemin sisteme hazir pulsuz sayt sciptleri yigmaq olur. meselcun dle,joomla,fusion ves///hazir sayt xidmeti gosteren saytlar var. www.blogger.com , www.sayt.ws , www.ucoz.com ves. size hansi lazimdir ?

    ReplyDelete
  6. www.sayt.ws acdim axira catdira bilmedim :( sizce hansi daha meslehetlidir?,,men acdigim pulsuz idi

    ReplyDelete
  7. Nedense men de sayt.wsde sebr catdirib isleye bilmedim :) ucoz.com -unda imkanlari coxdur , blogger.com unda . bu sayt blogdur. mence blog acsaniz ele yaxsi olar , yenede qerar sizindir

    ReplyDelete
  8. Diger temalarida var. Bu temani men sonrada elave elemisem baslangica bu tema yoxdur.

    ReplyDelete
  9. cox sag olun muellim,,eziyyet verdim size,,gorum ohdesinden gele bilecemmi :)

    ReplyDelete

 
Рейтинг@Mail.ru