Labels

Wednesday, April 10, 2013

Word-də Excel cədvəli yaratmaq

Salam.Bu dərsimizMicrosoft Office Word proqramında Excel cədvəli yaratmaq və üzərində əməllər icra etmək olacaq 

İlk öncə Rus dilli Word üçün izah edək :Добавит  таблицу Excel düyməsinə klik edirik

 2-ci addımda istədiyimiz sayda cədvəl tərtib edirik .Cədvəli maus ilə seçirik

Yaratmış olduğumuz Excel cədvəlində Exceldə olduğu kimi funksiyaları yaza bilərsiniz.Yazdıqdan sonra kənarda mausla klik edin cədvəl adi formada göstərilsin və çapa verən zamanda rahat çap edin.



  İngilis dilli Worddə isə belədir :İnsert->Table->Excelspreadsheet düyməsinə klik edin.

Daha sonra funksiyanızı yazın

ONLİNE BAXIŞ




4 comments:

  1. hmmm... bunu bilirdim )) amma yene de mene maraqlı geldi... teşəkurlər eziyyetiniz üçün...

    ReplyDelete
  2. cox gozel ) tekrar biliyin anasidir )

    ReplyDelete

 
Рейтинг@Mail.ru